روابط عمومی برتر در حوزه بانکداری الکترونیکی معرفی خواهد شد

برترین آثار تبلیغی و ترویجی در حوزه بانکداری الکترونیکی مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کنفرانس بانکداری الکترونیکی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بخش اهدا جایزه ebank, با هدف تقدیر از فعالیت های تبلیغی و ترویجی برای فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی از روابط عمومی بانک های کشور تقدیر خواهد شد.
روابط عمومی های علاقه مند به شرکت در این رقابت باید تمامی آثار مکتوب و صوتی و تصویری خود را که جهت ترویج, تبلیغ و یا آموزش بانکداری الکترونیکی تولید شده است, حداکثر تا 20 خرداد ماه برای بررسی و داوری به دبیرخانه کنفرانس ارسال فرمایند.

گفتنی است دومین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری در تهران و با حضور مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.

وب سایت این کنفرانس به نشانی www.ebanking-conf.ir می باشد.


نشانی دبیرخانه: تهران, خیابان ایرانشهر, بین سمیه و طالقانی, ساختمان تجاری-اداری میلاد, طبقه 5 - واحد 9

شماره تماس88844973-88844974

شرایط ورود به رقابت برای کسب e-Bank Award اعلام شد

دبیرخانه کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی در راستای برنامه های گسترده خود, با هدف تشویق و تقدیر از فعالیت های ارزشمند بانک های کشور در عرصه بانکداری الکترونیکی و شناسایی و معرفی مدیران نمونه کشور در این حوزه, جایزه و نشانی را با عنوان e-Bank تدارک دیده است و بر اساس شاخص ها و ضرایب مختلفی که هیات داوران تعیین کرده امتیاز هر بانک شناسایی شده و رتبه بندی بانک ها انجام خواهد شد و بانک ها و مدیرانی که حائز بالاترین امتیاز بر اساس شاخص های مذکور باشد موفق به کسب تندیس e-bank به عنوان نمادی از اقدامات موثر در عرصه گسترش بانکداری الکترونیکی خواهد شد. ویژگی های این جشنواره به شرح زیر می باشد.
1- بانک های خصوصی, دولتی و موسسه های مالی اعتباری به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
2- برای این جشنواره بازه زمانی 1/10/86 تا 31/2/87 مد نظر قرار می گیرد و آمارهای ارایه شده باید در محدوده این زمانها باشند.
3- این نشان به عنوان نماد و ارزشمندترین ابزار تبلیغی و ترویجی در حوزه توسعه عملی بانکداری الکترونیکی ایران محسوب می شود.
لذا از تمامی بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 4-88844973 تماس حاصل فرمایند تا فرم های مربوطه برایشن ارسال گردد.

شاخص های ارزیابی به شرح زیر می باشد:

1 تعداد کارت های برداشت صادر شده
2 تعداد کارت های اعتباری صادر شده
3 تعداد کارت های خرید/هدیه صادر شده
4 تعداد خودپردازهای نصب شده
5 تعدا شعبه های 24 ساعته
6 تعداد پایانه های فروش نصب شده
7 تعداد پایانه های شعب
8 تعداد مشتریان اینترنت بانک
9 تعداد مشتریان تلفن بانک
10 تعداد مشتریان
SMS بانک
11 تعداد وب کیوسک
12 تعداد شعبه های برخط
13 متوسط مقدار پرداختی خودپردازها
14 متوسط تعداد تراکنش های خودپردازها
15 متوسط مبلغ خرید هر پایانه فروش
16 متوسط تعداد تراکنش های هر پایانه فروش
17 متوسط مبلغ تراکنش هر پایانه شعبه
18 متوسط تعداد تراکنش های هر پایانه شعبه
19 متوسط مبلغ تراکنش های اینترنت بانک
20 متوسط مبلغ تراکنش های تلفن بانک
21 متوسط مبلغ تراکنش های
SMS بانک
شایان ذکر است شرکت هایی که در حوزه بانکداری الکترونیکی محصولات و خدماتی داشته اند نیز در این
Award مورد ارزیابی قرار می گیرند.
نشانی سایت کنفرانس:
http://www.ebanking-conf.ir

کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیکی منتشر شد.

عنوان: مدیریت بازاریابی الکترونیکی

 

مولفین: دکتر محمد فتحیان, مهندس فرنود حسنی

 

ناشر: انستیتو ایز ایران

چاپ: اول- بهار 1387
شمارگان: 2000 جلد

قیمت: 5200 تومان
الگوهای کسب و کار به دلیل گسترش فناوری های وب مدار در نظام های اقتصادی دنیا تغییر کرده اند و حضور و رقابت در بازارهای جهانی نیازمند تسلط بر دانش های جدید و مجهز شدن به ابزارهای نوین است. کتاب حاضر سعی دارد با زبانی ساده, دانش کاربردی بازاریابی الکترونیکی را برای خوانندگان تشریح کند. شایان ذکر است این کتاب به عنوان منبع درسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات در دانشگاه علم و صنعت تدریس می شود. در این کتاب می خوانیم:

 

جامعه اطلاعاتی و اقتصاد

 

فناوری اطلاعات و سازمان

 

مبانی کسب و کار الکترونیکی

 

مبانی تجارت الکترونیکی

 

مدیریت ارتباط مشتریان, مدیریت زنجیره تامین و هوشمندی سازمانی

 

مفاهیم راهبردی بازاریابی الکترونیکی

 

رویکردهای مشتری مداری در بازاریابی الکترونیکی

 

رویکردهای ترویجی و تبلیغی در بازاریابی الکترونیکی

 

وب سایت های اینترنتی و کارکردهای عملی آنها در بازاریابی الکترونیمی

 

داده کاوی آماری و مدیریت بهینه وب سایت ها

 

مفاهیم تکنیکی و کاربردی در بازاریابی الکترونیکی

 

راه اندازی و مدیریت وب سایت های تجاری در ایران

دومین کنفرانس بانکداری الکترونیکی مرداد ماه سال جاری برگزار می شود

دبیرخانه کنفرانس بانکداری الکترونیکی فعالیت رسمی خود را برای برگزاری دومین دور آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کنفرانس بانکداری الکترونیکی این رویداد علمی و تجاری در حوزه بانکداری الکترونیکی بزرگترین موقعیت برای عرضه توانمندی های علمی و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه بانکداری الکترونیکی است.

گفتنی است دومین کنفرانس بين المللي بانکداري الکترونيکی فعاليت خود را در دو روز متوالي و چهار بخش زير دنبال خواهد کرد:

1- بخش علمي: که شامل چهار سخنراني اصلي است که در هر روز توسط دو سخنران ارائه خواهد شد و ده مقاله برتر گزينش شده از سوي هيئت علمي است که در هر روز پنج مورد از آنها ارائه مي گردد. ساير مقالات بخش علمي در کتاب سمينار چاپ و توزيع خواهد شد.
2- بخش عملي: شامل هشت کارگاه عملي است که با توجه به ظرفيت هاي داخلي و خارجي توسط شرکت هاي فعال در حوزه بانکداري الکترونيکي براي تشريح و معرفي خدمات و محصولات آنها هر روز 4 کارگاه در دو زمان موازي ارائه مي گردد.

3- بخش نمايشگاهي: که شامل عرضه غرفه به بانکها، موسسات مالي و شرکت هاست که در آن به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در عرصه بانکداری الکترونیکی خواهند پرداخت.

4- تندیس e-bank: این تندیس نمادی است برای تقدیر از برترین بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیکی که پس از بررسی های لازم بر اساس عملکرد رقابتی بانک ها و شرکت ها در عرصه بانکداری الکترونیکی به آنها هدیه خواهد شد.

این گزارش حاکی است کنفرانس در چهار بخش ویژه و شش محور کلي زير فعاليت خواهد کرد:
بخش ویژه یک: بانکداری الکترونیکی و مدیریت اقتصاد با رویکرد کنترل تورم و نقدینگی
بخش ویژه دو: بانکداری الکترونیکی کلید تجارت الکترونیکی ( رویکرد کاربردی برای توسعه کسب و کار الکترونیکی و ورود به عرصه تجارت جهانی)
بخش ویژه سه: نوآوری در بانکداری الکترونیکی
بخش ویژه چهار: بانکداری الکترونیکی و نظام اعتبار سنجی
محورهای تخصصی:
1-راه حل ها و مدل هاي بانکداري الکترونيکي
Core Banking
Internet Banking
SMS Banking
ATM
POS
Pin Pad
Telephone Banking
Back and front office automation
And
2-راه حل هاي پرداخت الکترونيکي
e-Money
e-check
Debit cards
Credit Cards
Smart Cards
And
3-امنيت در بانکداري الکترونيکي
CA
Web security
Network security
Physical security
Security Architecting
Hardware Security Device and Solution
Software Security Device and Solution
And...

4- مديريت بانکداري الکترونيکي
e- CRM
ERP
e-Investment
e-advertisement
HR Management in e-banking
e-Marketing for e-banking
Customizing services by e-banking
Project Management
Quality Management
Strategic Management in e-banking
And
5- چالش هاي قانوني و قضايي در بانکداري الکترونيکي
چالش هاي قوانين حقوقي موجود و نيازهاي آتي
امور قضايي در بانکداري الکترونيکي
و...
6- آموزش و فرهنگ سازي
راهکارهاي اطلاع رساني عمومي در مورد فناوري هاي جديد بانکي
آموزش منابع انساني در بانکداري الکترونيکي
تبليغات و بانکداري الکترونيکي
و...

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.ebanking-conf.ir مراجعه نمایند و یا با شماره های 4- 88844973 تماس حاصل فرمایند.

شماره 31 عصر فناوری اطلاعات (فروردین و اردیبهشت ماه 87) منتشر شد.

در این شماره می خوانیم:

وب‌سایت‌های سه‌بعدی؛ ره‌آورد زندگی آینده(دیدگاه)
آشنایی با مشاغل حوزه فناوری اطلاعات
اصول تهیه RFP برای پروژه‌های فناوری اطلاعات
مدل سه‌هسسته‌ای توسعه بازار با هدف دست‌یابی به هوش تجاری در بازارهای رقابتی
فناوری RFID و توانمندسازی مدیریت زنجیره تامین
بررسی الگوریتم رمزنگاری و رمزگشایی متقارن AES  
PASSWOROD ها در آینده
امنیت در برنامه‌های کاربردی تحت وب
اصول نگارش در وب
فرآیند توسعه مهندسی وب از آغاز تاکنون
مهندسی وب
صنعت وب در ایران
 

و چند مقاله دیگر ... 

شماره‌های تماس ماهنامه : 70- 88914469
http://infotechera.com


منتشر شد

کتاب اصول مدیریت وب سایت منتشر شد.

مولف: مهندس فرنود حسنی
ناشر: انتشارات انیستیتو ایز ایران
تیراژ: ۲۰۰۰ نسخه
قیمت ۴۵۰۰ تومان
تعداد صفحه: ۳۷۰

در این کتاب می خوانیم:

  • وب سایت،تعریف ها،مفاهیم و کارکردها
  • مدیریت و برنامه ریزی راهبردی سایت
  • انتخاب نام دامنه و میزبان
  • مدیریت فنی و محتوایی وب سایت
  • مدیریت طراحی ساختاری و گرافیکی وب سایت
  • مدیریت خدمات ، امکانات و ابزارها
  • مدیریت امنیت وب سایت
  • مدیریت زمان و بودجه در پروژه راه اندازی
  • مدیریت اجرایی وب سایت
  • مدیریت بهینه سازی و تکنیک های افزایش ترافیک سایت
  • مدیریت تبلیغات سایت
  • داده کاوی آماری سایت و مدیریت کاربران
  • پورتال ها

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با واحد فروش انیستیتو ایزایران به شماره تلفن ۲۲۲۵۴۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.